منو

شرایط و نحوه ارسال

مشتریان گرامی سلام

در خصوص نحوه ارسال سفارشات شما حتما به این موضوع توجه داشته باشید که به دلیل حساسیت بالای بعضی از کالا ها و احتمال آسیب دیدگی ظاهری یا شکستگی آنها ،در جهت خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان ،کارشناسان بناباز در خصوص نحوه ارسال سفارشات شما تصمیم گیری خواهند کرد البته که این تصمیم به اطلاع و تایید شما خواهد رسید و اولویت ما در این مجموعه قطعاً رضایت 100درصدی شما از خریدتان خواهد بود.

لذا از شما خواهشمندیم جهت جلوگیری از تاخیر در ارسال در هنگام ثبت سفارش به موارد ذیل توجه فرمایید:

1- فیلدهای مشخص شده در خصوص آدرس و محل تحویل کالا را به دقت تکمیل نمایید و برای محصولات قابل ارسال با پست حتما کدپستی را به صورت صحیح مرقوم کنید

2- پس از تایید سفارش کارشناسان بناباز جهت هماهنگی ارسال بار با شما تماس خواهند گرفت ،لطفاً با ایشان همکاری لازم را داشته باشید.

ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که سفارشات شما در کمترین زمان و بهترین شکل ممکن به دست شما برسند

پیشاپیش از اعتماد و شکیبایی شما تشکر میکنیم

شرایط ارسال سفارشات در سامانه بنا باز

مشتریان عزیز می‌توانند در مراحل خرید از بین چهارشیوه:

1-حضوری 2-پیک موتوری 3-پست سفارشی یا تیپاکس 4-باربری یکی را انتخاب کنند.

لازم به تذکر است این انتخاب تنها ترجیح خریدار را مشخص می نماید و با توجه به شرایط خاص امکان تغییر روش ارسال به صلاح‌دید کارشناسان واحد مرسولات هایپر کالای آنلاین ساختمانی بناباز وجود خواهد داشت.(در90درصداوقات همان روش ارسال ترجیحی مبنای روش ارسال خواهدبود)

تحویل ابزار در فروشگاه مرکزی بناباز

اگر تمایل داشته باشید ابزار را در فروشگاه تحویل بگیرید می توانید با هماهنگی تلفنی برای اطمینان از موجود بودن آن ابزار در فروشگاه، ابزار مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

پیک موتوری و وانت بار(سفارشات تهران)

سفارشات مناطق 22 گانه شهر تهران از طریق پیک موتوری ارسال می شود.

سفارش هایی که دارای حجم و تعداد زیاد می باشد توسط وانت بار و آژانس ارسال می‌شود.

پیش از ارسال سفارش توسط پیک، هماهنگی لازم با مشتری صورت می‌پذیرد و در صورت عدم پاسخگویی مشتری تا 24 ساعت، سفارش به صورت خودکار لغو می‌گردد.

ارسال پستی(سفارشات شهرستان)

این روش ارسال، یکی از مطمئن ترین و سریعترین روشهای حمل و نقل کالا در کشور می باشد. مزیت بزرگ این روش نسبت به روش باربری برای شهرستان‌ها تحویل کالاهای ارسالی درب منزل می‌باشد. علاوه بر این در صورتی‌ که در هر یک از مراحل ارسال، به کالا آسیبی برسد شرکت پست با توجه به بیمه کردن کالاها خسارت وارده را جبران می نماید.

زمان تحویل سفارشات با روش ارسال پیشتاز به فاصله و مسافت تحویل گیرنده از محل فروشگاه بستگی دارد که به ترتیب به شرح زیر است:

استانهای همجوار – زمان تحویل یک روزه (نهایتاً ۲ روز)

استانهای غیرهمجوار – زمان تحویل دو روزه (نهایتاً ۳ روز)

استانهای دور – زمان تحویل سه روزه (نهایتاً ۴ روز)

محاسبه زمان تحویل بر اساس روزهای کاری و غیر تعطیل میباشد.

کد رهگیری مرسوله از طریق سامانه بناباز قسمت رهگیری سفارشات قابل دسترس خواهد بود وبرای رهگیری مرسولات پستی در هر زمان از شبانه روز می توانید از آدرس newtracking.post.ir استفاده نمایید .

باربری و ترمینال (سفارشات شهرستان)

سفارشات شهرستان ها از طریق باربری بسته به شرایط محموله و با انتخاب مشتریان و نظر نهایی کارشناسان واحد پردازش سفارشات ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است بارهای حجیم و سنگین (بالاتر از 12 کیلوگرم) از طریق باربری یا پست با تصمیم کارشناس مرسولات ارسال خواهد شد.

ضمناً سفارشاتی که میبایست از محل کارخانه ها بارگیری و به مقصد ارسال شوند توسط باربری های مجاز و بارنامه شهر مبدا و هماهنگی مشتری ارسال خواهند شد

تیپاکس(سفارشات شهرستان)

تی پی ایکس به مقصد تمامی مراکز استان ها ارسال مستقیم دارد. سفارش هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تی پی ایکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند. مشتریانی که آدرس‌ آنها در خارج از بافت شهری، شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند برای دریافت سفارش خود با شرایط توافقی اقدام کنند. پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تی پی ایکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از ۸۰ شهر که تک مسیره هستند به طور معمول ۲۴ ساعته است. سرویس‌دهی تی پی ایکس در شهرهایی که دو مسیره یا راه دور هستند، معمولاً در ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

هزینه های ارسال در تهران برای خرید بالای 5 میلیون تومان رایگان میباشد
هزینه های ارسال پستی برای خریدهای بالای 5 میلیون تومان رایگان میباشد

هزینه های ارسال از طریق تیپاکس برای خریدهای بالای 5 میلیون تومان رایگان میباش

هزینه باربری برای کالاهای که از مبدا کارخانه و به صورت کامیونی بارگیری میشوند شامل تخفیف 10تا 100 درصد خواهند شد

در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در خصوص نحوه ارسال سفارشات دارید خوشحال میشیم که بهمون بگین

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
پرینتر تک
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

سبد خرید شما خالی است.

پرینتر تک